Friday, September 28, 2012


MEMULAKAN HARI BARU SEBAGAI FINAL SEM STUDENT........





lama blog saya ni x update..sgt2 lama...maybe entrie2 saya x ditunggu oleh sape2 tp maybe ad kot laaa hikhikhik (perasan)...*minum ribena mobile*.......

sebab2 saya x dpt nak update blog ni sgt sbb kesibukan yer sebagai student final year..hikhik...assignment sana sini,projek lagi,,berjalan lagi,shopping lagi wahhh x terkira....!!! heheh xde laa tipu2 jer..bz sbb projek final year laaaa...

haaa..tu gmbr kat ats tu,tu jer sempat yg diupdatekan kat dri saya ni..ap dye..RAMBUT!! benda lain?? x sempat apa pon..haihhhh sedih2..xper laa mungkin lepas ni saya boleh update lg byk2 entrie dl blog ni..yang lawak ker,sedih ker kan,,bila bz ni kan ilham nak merepek dlm blog ni pon xdpt2 nak tercipta susah betol kan..xper la lps ni *sekarang jugak* saya selongkar blog yang patut nak cari ilham...

......bye2.....





No comments:

Post a Comment

SISTER SITES